Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar


Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Arama
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Arama sonucunda 157 adet mesaj bulundu
www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası
Yazar Mesaj
  Başlık: Flash tan php
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 9
Görüntüleme: 284

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Sun Dec 11, 2005 7:03 pm   Konu: Flash tan php
peki buların nasıl yapıldığını anlatan bir site var mı
  Başlık: Flash tan php
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 9
Görüntüleme: 284

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Sun Dec 11, 2005 5:35 pm   Konu: Flash tan php
özür dilerim

flashtan php ile kastım php bana forum sitesini anımsattığı için flashtan forumsitesi idi
  Başlık: Flash tan php
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 9
Görüntüleme: 284

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Sun Dec 11, 2005 3:29 pm   Konu: Flash tan php
Arkadaşlar Flashtan forum sitesi yapılabilir mi yapılıyorsa bunu anlatan bir site var mı
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Sat Dec 10, 2005 11:50 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
yav internetim yüzünden sizi dinleyemedim herkes müthiş hiç kesilmiyor diyor.Bende saniyede bir kesiliyor.

İnşallah bundan sonra dinleebilirim
  Başlık: Moderatörler okusun !!!
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 8
Görüntüleme: 278

MesajForum: Öneri, İstek, Eleştiri vb   Tarih: Sat Dec 10, 2005 11:46 pm   Konu: Moderatörler okusun !!!
bak raınbow sende sinirimi bozmaya başladın adamı hasta etme.

Defol git !
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Sat Dec 10, 2005 7:38 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
yayın başlıyor hadi herkes www.rady10.radyosu.com a
  Başlık: Moderatörler okusun !!!
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 8
Görüntüleme: 278

MesajForum: Öneri, İstek, Eleştiri vb   Tarih: Sat Dec 10, 2005 5:31 pm   Konu: Moderatörler okusun !!!
hala neden banlanmadı bu herif o zaman
  Başlık: Moderatörler okusun !!!
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 8
Görüntüleme: 278

MesajForum: Öneri, İstek, Eleştiri vb   Tarih: Sat Dec 10, 2005 5:13 pm   Konu: Moderatörler okusun !!!
Hergele adında bir hergele foruma üye olmuş bana sapık sapık site linki attı
HEMEN BANLAMANIZI ÖNERİRİM
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Sat Dec 10, 2005 3:54 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
arkadaşlar yayın gine 8.00 a kalmış.
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Sat Dec 10, 2005 3:41 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
birazdan yayın başlıyo hepinizi bekliyoruz
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Sat Dec 10, 2005 1:46 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
hayır şimdiye kadar test yayınındaydılar

Bundan sonra normal yayına geçecekler
  Başlık: Yeni sistem?
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 14
Görüntüleme: 373

MesajForum: Öneri, İstek, Eleştiri vb   Tarih: Fri Dec 09, 2005 11:57 pm   Konu: Yeni sistem?
ben bir ara mesaj atmıştım foruma biraz sonra birdaha atmaya kalkınca bu kadar kısa sürede yeni mesaj atamazsınız demişti.Ama artık olmuyor
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Wed Dec 07, 2005 10:11 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
sen dert etme bence çok iyiydi.Zaten kötü olduğunu düşünenler varsa bile
zaman geçtikçe fikirleri değişecektir.
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Wed Dec 07, 2005 9:13 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
arkadaşlar başka dinleyen yok mu bu kadar üye arasından

bu radyoya destek çıkalım
  Başlık: Rady10 - YerliOyun
ahmetrasitbekar

Cevaplar: 65
Görüntüleme: 1945

MesajForum: Duyurular   Tarih: Wed Dec 07, 2005 9:05 pm   Konu: Rady10 - YerliOyun
ben sana söyledim msn den
bence iyiydi ama heyecanlandığını düşünüyorum heyecanlanmasaydın daha iyi olurdu
 
1. sayfa (Toplam 11 sayfa) Sayfa 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Sonraki
Tüm saatler GMT +2 Saat
Forum Seçin:  


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.149 Saniye