Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 8:57 pm Mesaj konusu: Kabusta Kaybolmak |
|
|
Merhaba,
Eğer bir terslik çıkmazsa bir süredir AGS ile üzerinde çalıştığım Karanlık Ormanda Kayıp'ın demosunu 1-2 hafta içinde yayınlamayı düşünüyorum.
Oyunu yaparken Asporia: Gizli Tehdit'te olduğu gibi Half-Life motoru ve Valve Hammer Editor ile önceden render edilmiş 2D arkaplanları kullanıyorum. Oyundaki mekanlar Silent Hill serisindeki gibi karanlık olacak (özellikle kabus sahneleri).
Oyunda Burak Güney adlı, eskiden polis olan bir dedektifi kontrol edeceğiz. Bundan birkaç ay önce 3 tane üniversite öğrencisi Karabalta Kasabası yakınlarındaki dağlık alanda kamp yaparken kaybolmuştur, bizim amacımız da onları bulmak.
Karanlık Ormanda Kayıp bittiği zaman ücretsiz download edilebilecek. Oyunun bitiş tarihi vermek için henüz erken. |
|
Başa dön |
|
|
yasingulderen
Kayıt: Oct 02, 2004 Mesajlar: 53
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 9:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel bir çalışmaya benziyor hoşve kabus dolu bişi çıkacağına eminim:) Çalışmalarında başarılar... |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 9:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
Sağol iko. |
|
Başa dön |
|
|
woltrat
Kayıt: Jun 14, 2004 Mesajlar: 93
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
Oyunun menüsü,
[img]www.chaylock.net/comedy/hilevel/menu.jpg[/img]
fikilerinizi , lütfen yazın... |
|
Başa dön |
|
|
woltrat
Kayıt: Jun 14, 2004 Mesajlar: 93
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
[/img] |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:17 pm Mesaj konusu: |
|
|
Menü güzel olmuş.
Bu arada HiLeVeL Technology, oyuna sponsoru oldu. Ana menü ve oyun tasarımı, reklam gibi konularda yardım edecekler. |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
evet menu hoş da oyun grafikleri nasıl desem çok köşeli, half life sayesinde tabi ki. Yani daha iyi bi oyun motorunda tasarlayıp da render alsan daha iyi olmaz mıydı? |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ben beğendim ama donuk bi adventure oyunu ne kadar korkunç olucak merak ediyorum.Umarım merakımın yersiz olduğunu gösterirsin.Tebrikler... |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
menu olmamis bence.. yav bir onceki oyundada bu vardi? niye koca koca semboller ile koca koca yazilar? daha sade, daha temiz birsey yapin... |
|
Başa dön |
|
|
MustafaErdem
Kayıt: Mar 25, 2004 Mesajlar: 87 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:37 pm Mesaj konusu: |
|
|
o herif niye ingilizce konuşuyo ! inşallah ingiliz/amerikan bir karakterdir. |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:41 pm Mesaj konusu: |
|
|
MustafaErdem demiş ki: |
o herif niye ingilizce konuşuyo ! inşallah ingiliz/amerikan bir karakterdir. |
Çünkü oyunda hem İngilizce, hem de Türkçe dil desteği bulunacak. Bu ekran görüntüsünü İngilizce versiyondan aldım.
Menüyü belki ileride değiştirebilirim. |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
Dünyada Half-life motorundan prerendered oyun yapan tek sen varsın galiba. Keşke 3dsmax yada daha basit bir 3d program kullansan. Ama zaten zevk için yapıyorsun, o yüzden farketmez. Menu ile uğraşılmamış. Direk 2. ekran görüntüsü alınıp, üzerine yazı kondurulmuş.
(Hilevel teknoloji sırtımı kaşımama da sponsor olur musun? Tek başıma kaşıyamıyorum.) |
|
Başa dön |
|
|
woltrat
Kayıt: Jun 14, 2004 Mesajlar: 93
|
Tarih: Fri Nov 05, 2004 11:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
Comez demişki;
(Hilevel teknoloji sırtımı kaşımama da sponsor olur musun? Tek başıma kaşıyamıyorum.)
Comez, evet menü için uğraşmadım ama gerekirse yaniden yaparım, oyunun tarzına uyumlu olsun diye böyle düşündüm gelipte menü, çok kaliteli olup, oyun kalitesiz olursa olmaz yani bi gariplik olur. Ayrıca bana göre, bu oyun ve diğerleri şuan kendimizi geliştirmek için, ben ve ekibimiz menü ye uğraşmadık(ben uğraşmadım) yarım saat bile sürmedi ama gerçektende gerekirse uğraşırım/-ız Yani bu kadar baskınız ne anlamadım kötü birşey mi yapıyoruz? |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Sat Nov 06, 2004 12:04 am Mesaj konusu: |
|
|
Bu "evet" mi demek oluyor ? Çok teşekkür ederim. Arkamda tek kişilik Hilevel teknoloji var. Sırtım yere gelmez artık.
"Menü çok kaliteli olup, oyun kalitesiz olursa olmaz yani bi gariplik olur"
Bu oyuna anca bu yakışır mı demek istiyorsun? Saçma bir bahane. |
|
Başa dön |
|
|
woltrat
Kayıt: Jun 14, 2004 Mesajlar: 93
|
Tarih: Sat Nov 06, 2004 12:09 am Mesaj konusu: |
|
|
Comez anlamadın,
1. Hilevel tek ben değilim!
2. Oyun evet kalitesi düşük, bunu açıkça sölerim.
3. Menü çok iyi diyen olmadı sadece, deneme amaçlı gönderdim, beyenilmez ise değişicek bunda abartılacak bişi yok.
4. Ben asala bir bahane uydurmam, zaten gerek yok!
5. Bu kadar şeye, değer mi bu? |
|
Başa dön |
|
|
|