Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Konak
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Konak
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
mugengame



Kayıt: Nov 21, 2005
Mesajlar: 29

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 10:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok yüksek kalitede bir bilgisayar özelliklerine uyumlu yapamayı düşünüyorduk fakat daha sonra türkiyede bu özellikle az kulanıcı olduğu için normal bir bilgisayar çalıştrır. P4 yada celeron 2.4 ve 128 ekran kartı 512 ram rahatlıkla kaldıracak, Ama oyunun çok uzun ve çok zor olmasına özen göstereceğiz ilk bölüm bile dehşet verici olacak çünkü bir çok oyun sever ellerindeki oyunun basit olarak yorumluyor en zor oyun olsun bile bitiririz derler. Bizde oyunu zor yapamyı düşünüyoruz yani 16 veya 18 yaş üstü kişiler zekalarının en uç sınırını bu oyunda zorlayacaklar. Bir konak olacak yaratıklar dolu 735 kapı bodrum katı, çatı katı ve ölüler şeridi yapmayı düşünüyoruz. Oyunun konusu güzel fakat oyun zor olacağını şimdiden herkese söyliyim. Mugen oyun sistemini bile zor yaptık. Oyunu kendi düşünce seçeneğimiz ile zorlaştırdık yani usta biri ile kapışıyor gibi oynuyorsunuz bazı arkadaşlar ise şikayetçi oldular neden zor diye, bence zor olmayan hiç bir şey güzel olamaz, Belki yanlış biliyorum ama benim teorime göre zorluk seviye derecesini açarsan o zaman bir şeylerin farkında olursun, dediğim gibi bu oyun öyle basit olmayacak. Maddi durum ve programcılar açısından zorluk çekmemize rağmen en iyisini yapacağımıza inanıyorum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
mugengame



Kayıt: Nov 21, 2005
Mesajlar: 29

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 11:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bodrum katında böyle bir görünüş yapmak istiyoruz ve şimdilik bir çok modelleme yapıyoruz bazı yapmış olduğumuz grafikleri sitede yayınlayacağız. şu an bodrum katı ile uğraşıyorum, Yaratıklara gelirsek onları en son modelleme işine bırakacağız





[/b]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 1:33 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İste budur!
grafikler super olmus gercekten yapan,cizen adamin eline saglik.Böyle grafikler olacagina gore oyun motorunuzda baya gelismis bisey olucak.Diger arkadasların da dedigi gibi makineyi baya kasar böyle grafikler onun icin oyunun programlama kismininda iyi olması gerekir.

Mesela PUSU oyunu.programlama kisminda hatalar vardi.bunlardan biri oyunu 1.5 saat felan oynayınca hemen sanal bellek hatasi veriyordu.bu zaten herkesin dikkatini cekmistir.

Oyunun grafikleri boyle olursa eminimki oyuncu baya zevk alacaktir.Tabi ki bu oyunun senaryosunada bagli.

Calismalarinizda basarilar dilerim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
mugengame



Kayıt: Nov 21, 2005
Mesajlar: 29

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 1:56 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Grafik açısından sorunumuz yok Türkiyenin en iyi Grafikçileri Denilebilecek kadar pro, yuz progamlaya gelirsek çok iyi şekilde programlaya çalışacağız yer yüzündeki tüm oyunlarda bug vardır. Ama oyunun dediğin gibi pusu gibi bir oyunda 1.5 saat felan oynayınca hemen sanal bellek hatasi veriyor olması normal bir şey karşılanamaz o programıcının hatasıdır gayet bunu söyleyeyimki oyun içinde istemedik ufak tepek hatalar çıkabilir. Bu hataları defalarca oynayan kişiler bulabilir ama hatasız bir oyun yapmak imkansız bir şey gibi mutlaka ufak bir şeyi koymayı unutursun yada istemedik hatalar verebilir. Örnek benim yaptığım mugen video yadaki forover yazısı böyle dalgınlıklar yüzünden hata çıkabilir. Ama çok dikkatli bir şekilde yapacağımızı söyliyim, Oyunu istersek 5 ayda çıkarabiliriz ama dandik bir şey olmasını istemiyoruz şimdiden. Görüntü Grafiğe gelirsek onuda düşündük rahat olabilirsiniz. Bir çok programcının bu konuda bilmediği özellikleri oyuna atarak oyunu geliştirmek istiyoruz. Örnek mugendeki insan zekası haraketleri garip gelebilir Ama üstün bir şekilde programladık. Bir örnek vermek istiyorum oyunda karşıdan gelen yaratık sizin ne yapacağınızı aygılacak yani diyelimki kolu ileri verdiğiniz an yaratık atağa geçecek siz ona ateş ettiğiniz an ona değmesine 1 milim kala kendini kurtabilicek tabiki bu her yaratık için geçerli olmayacak, Fakat size daha çok özellik verilecek, Oyun ilerledikçe çeşitli güçlere sahip olacaksınız yani zevkli geçeceğini sanıyorum. Sonra gelen mesajlarda demeyin oyun zor neden bu kadar acımazsızlar yaratıklar gibi kelimeler demeyin Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 12:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

LocKman_HacKim demiş ki:
İste budur!
grafikler super olmus gercekten yapan,cizen adamin eline saglik.Böyle grafikler olacagina gore oyun motorunuzda baya gelismis bisey olucak.Diger arkadasların da dedigi gibi makineyi baya kasar böyle grafikler onun icin oyunun programlama kismininda iyi olması gerekir.

Çalışır Program vermeden aa bunu kesin güzel olacak demeyin çünkü oyun abi benim canım sıkıldı ya bir motor yapalım demekle olmuyor en azından programlama eğitimi almış olması lazım.3dmax gibi programla render almakla oyun yapılmaz . Eğer 3dmax ta görüntüleri yapabilen bir program olsa idi 1 kare için 24 dakika beklemekten oyun oynanamazdı.
ekran kartıların bazı özellikleri yapabildikleri için programlama kodlarının azalmasından oyun daha hızlı çalışmasını sağlayacaktır . Bu kadar konuştan sonra exe bir halde oyunu görmeden güzel bir şey söylemek zordur. Ben kimseyi ezme ve aşalamak için söylemiyorum.Saddece exe bir halde görelim ona göre konuşalım derim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
SanAndreas



Kayıt: Oct 31, 2005
Mesajlar: 66
Nereden: Niğde

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 1:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hocam sana diyimde dediğin bu olaylar bayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bir zor olur nedersen de upusta programcılar lazım sizinde o seviyede olduğunuzu sanmıyorum ben burda sizi aşşağılamak felan yapmıyorum yani biraz uçmuşunuz....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
MungaBunga



Kayıt: Oct 19, 2004
Mesajlar: 207
Nereden: Mardin

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 2:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Grafikler gayet iyi görürüyor umarım oyunlarda aynı tekniği kullanırsınız. Tabi ilerde gelişebilir bu Idea
İnşallah güzel projelere imza atarsınız
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
mugengame



Kayıt: Nov 21, 2005
Mesajlar: 29

MesajTarih: Fri Nov 25, 2005 1:24 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

meraklanmayın kendimizden eminiz oyunu en iyi şekilde yapacağınız bize güvenebilirsiniz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
traubleman



Kayıt: Apr 12, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Fri Nov 25, 2005 11:34 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Grafikler harika gerçekten ışıklandırmalar desen hakeza

Fakat sadece o sandalyeler için kullandığınız toplam poligon sayısı oyunun
1 bölümünde kullanabileceğiniz poligon sayısına eşit nerdeyse...

Bu şekilde ışıklandırma ve modeller olursa bir odadan diğerine geçerken kocaman bir

LOADING yada YÜKLENİYOR yazısı ile karşılaşılacak bir durum ortaya
çıkacak gibi görünüyor bunu nasıl aşmayı planlıyorsunuz...

önerim oyunu alana yanında
1 GB Ekran kartı
5 GB RAM
PENTIUM 8 İŞLEMCİ
VE BOL MİKTARDA HDD vermeniz gerekiyor gibi..minimum ihtiyaçlar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DataDump



Kayıt: Aug 26, 2005
Mesajlar: 35

MesajTarih: Fri Nov 25, 2005 6:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyun buyuk ihtimalle pre-rendered olacaktir. Real-time bu grafikleri cizdirmek biraz zor. Adventure tarzi bir oyun olacagi icin real-time rendering gereksiz zaten.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Ragnor



Kayıt: Jan 26, 2003
Mesajlar: 218
Nereden: Bursa

MesajTarih: Fri Nov 25, 2005 7:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ya birazdan birşeyler yazacağım ama lütfen yazacklarımı kötülemek, kıskançlık, çekememezlik gibi nedenlerle yazdığımı düşünmeyin. Sadece ve sadece ortada bir sorun görüyorum ve bunu anlatacağım.

Şimdi bir korku oyunu projesi. Burası belli. Bir Konakta geçiyor, sanırım perili konak diyebileceğimiz bir mekan. Elimizde başka ne var. Bir sürü render. Peki ne veriyor bu renderlar bize? Hiç! Ortak bir teması olmayan, gelen ilhamla ortaya çıkarılmış rastgele 3d çalışmalar.

Oyunla ilgili belirttiklerinizi gözden geçirdimde mesela konak niye bu kadar büyük? Yani gerçek hayatta bile o kadar büyük konak bulması zor. Yine de vardır tabii. Ama bu iyi bir seçim olduğunu gösterir mi? Yani yaptığınız işin büyük olduğunu iddia etmek için büyük bir sayı koyuyorsunuz ortaya ama büyük ihtimalle o sayı size çok büyük gelecek. Nasıl dolduracaksınız o büyüklükte bir konağı. Doldurmadınız boş kaldı diyelim. Gereksiz bir boşluk. Doldurduğunuz zamanda büyük ihtimalle hepsi birbirinin benzeri olur, atmosfere zarar. Yani 3 katlı bir konak ve diyelimki her katta 4 oda birde bodrum. Bu sizin konağa göre çok küçük ama iyi bir planlama ile çok iyi iş çıkarılabilir. Sizde ise çoook zor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.317 Saniye