Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Satranc & yapay zeka
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Satranc & yapay zeka
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Mar 14, 2005 10:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence 3d kalmalı.. Ancak gerçekten zor seçiliyor görüntü. O nedenle bence yansımayı biraz düşürüp poligon sayısını artırmalı, böylece smooth yüzeyler elde etmelisiniz.. Ondan sonra da gerekli kalite ayarlamaları vs..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Tue Mar 15, 2005 3:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Taslar uzerine bir calismamiz olacak.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Mar 16, 2005 8:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Polygon sayisini bayagi bir artirdim boyle nasil gozukuyor sizce?



NOT : bir ustekini yanlislikla attim yani yanlis link o yuzden moderatorlerden bir kisi yenitaslar3.jpg i kaldirabilir mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Thu Mar 17, 2005 5:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Daha iyi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
gamexa



Kayıt: Feb 09, 2005
Mesajlar: 25

MesajTarih: Thu Mar 17, 2005 6:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Guzel fakat isiklandirma yanlis gibi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Mar 17, 2005 7:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

isiklandirma icin vertex light koymustum degistircem onu su an baska birsey uzerinde ugrasiyorum vakit kalmiyo hepsine Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Mar 21, 2005 10:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet istedikki bazi seyleri gorun gerci oy.org dan 3-4 kisi oynadi ama sizde oynayin diye ufak bir test surumu cikardik tabi test dedik diye hatalar yok degil bilindik hatalar var onu okubeni.txt ye yazdim ama bu hata testi degil sadece arabirim ile elf in haberlesmesini gosterme amacli bir test indirip bakabilirsiniz.


DOSYA:
http://mosengine.inativa.com/dosya/setup.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Mar 22, 2005 11:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sizce modelleri bu piyondaki gibi mi yapsak daha iyi olur ?

sadece deneme maksatli koydum gerci usteki dosyayi indirip yorum yapanda olmadi ama....

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 1:33 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben indirdim de yorum yapcak vakit bulamadim..

fena olmamış ama taşlar hoş gözükmüyodu. bide geçişler çok hızlı animasyon felanda eklerisn zaten daha soft geçer taşlar..
bu farklı taş olayını chessmaster daki gibi opsiyonel ayarlayin isteyen fantasstik oynar isteyen düz taşlarla oynar..

bide bilgisayar yavaş düşünüyo gibi geldi bana ama tabi onun sizle bi ilgisi yok Very Happy

projenin sonunu merakla bekliyorum.. başarılar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 2:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Gorsellikle iligli kisimlarin cevabini Vedat'a birakiyorum Wink. Ben bilgisayarin yavas dusunme olayini cevaplayim:

Elf butun zaman kontrollerini destekliyor. Ne var ki indirdiginiz testte Elf'e her hamle basina toplam 2 saniye dusunme suresi verildi. Elf ne bundan once nede bundan sonra hamle yapiyor. Hangi makinada olursa olsun bekleme bu surumde 2 saniye olarak ayarlandi. Makinaniz ne kadar hizli ise bu 2 saniye icersinde Elf o kadar derin dusunerek hamle yapacaktir. Yaptigim testlerde Elf 1400mhz'lik bir makinada 2 saniye icersinde 7 hamle derinlige inebiliyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
kroniqque



Kayıt: Feb 12, 2003
Mesajlar: 67

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 3:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

test sürümü bende çalışmadı Sad

Hata mesajı:

Acilan extention: GL_ARP_Vertex_Program ekran kartinizca desteklenmiyor.

Ekran kartı : Intel 82845G/GL/GE/PE/GV, 64MB onboard
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 3:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet su anki test surumunde ekran kartinin :
-Multitexture
-Vertexprogram

desteklemesi gerekir calismasi icin.


Fakat buna cozum buldum artik bu uygulamalari desteklemeyen ekran kartlarinda 2d olarak calisacak yani 3d goremiyeceksiniz ama 2d olarak elf 'e karsi oynuyabilirsiniz.

Su anda zaten onun uzerinde ugrasiyorum sanirim 2. test surumunde bu hatalar duzeltilmis olur veya ben oyle umuyorum Very Happy

Zaten bunun icin bir cok test surumu cikaracagiz..

@ferit:
Modellerin kotu gozukmesi birazda isiklandirma ve doku seciminden dolayi oldu sanirim onlari duzeltebilirsem daha iyi gozukecek..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 4:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bence test sürümlerine arb_vertex_program felan karıştırmayın, yoksa potansiyel test edici insanların çoğunu kaybedebilirsiniz. zaten vertex programlık ne yapılıyor ki, gerek var mı? bari en azından ogl1.2 için bi profile felan olsun..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 4:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Aslina bakarsan ben daha cok shader agirlikli calisacaktim o yuzden bunlari ekliyordum ama anladigim kadariyla oyunu oynamak isteyenlerin donanimlari buna musade etmiyecek bu yuzden bu hatami telafi etmek icin 2 .test surumunde artik bunlari desteklemeyenlerde 2d calisacak boylece bu sorunda ortadan kalkacak...

Su an bunun uzerinde calisiyorum 2. test surumunu herkes oynuyabilir...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Mar 24, 2005 5:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@kroniqque :
Senin icin multitexture ve shader i kaldirdigim bir deneme yaptim sanirim bu sende acilacak ama FPS olarak cok yuksek bir sey bekleme cunku ben bile 45 FPS (Geforce fx 5200 var bende) o yuzden 2. test surumu hazirliyorum fakat sende bu versiyon kac fps caliscak merak ettigim icin bu tarz sorun yasiyan arkadaslar icin yeni bir deneme yaptim indirip bi bakabilirseniz cok sevinicem eger gene bir sorun yasarsaniz cekinmeden yazin onuda cozmek icin ugrasirim..

Test edenler:
islemci : ?
ram : ?
ekran kartini: ?

yazarlarsa bizim icin cok iyi olucak saygilar...

DOSYA:
http://mosengine.inativa.com/dosya/setup2.zip

YENI RESIM:
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Sonraki
3. sayfa (Toplam 18 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.163 Saniye