Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


 The Making of Doom(r) III: The Official Guide

Oyun Sektörüharzememo bildirdi: "Doom 3 yapım aşamasından çeşitli makale, ropörtaj, fotoğraf, ekran görüntüsü, tasarım resimleri gibi materyaller bulunduran kitap piyasaya çıktı. Profesyonel bir oyunun nasıl yapıldığını, hangi aşamalardan geçtiğini merak edenlere duyurulur...
Kitabı amazondan satın almak için :
[Amazon Linki]

Kitaba gelen 2 eleştiri:

This book gives a great insight on the inner workings of ID software. The paper used in the publication of this seems to be extremely high quality. My only gripe is the book is not hardcover. Overall Steven Kent does a great job as usual. If you want to understand how ID works this book will explain alot.
-------------------
Steven Kent was given extraordinary access to the creative team doing Doom 3 while the project was under develoment. In this book he charts that development from early conception and the development of details like a new graphics engine that would do the actual on screen graphics. He then moves on to the development of characters, locations, and sounds that make the game what it is. One by one the developers are introduced, often by interview. And the developers get to say their prospective on the game and their part in it. The book is profusely illustrated showing the characters in the sceens where they belong.

It is surprising, no incredible to me that the game of Doom 3 was created in total by a team of some 22 people."



 
     İlgili Bağlantılar
· Daha fazla Oyun Sektörü
· Haber gönderen mentat


En çok okunan haber: Oyun Sektörü:
Mevlüt Dinç Oyun Programcıları Arıyor


     Haber Puanlama
Ortalama Puan: 0
Toplam Oy: 0

Lütfen bu haberi puanlamak için bir saniyenizi ayırın:

Mükemmel
Çok İyi
İyi
İdare Eder
Kötü



     Seçenekler

 Yazdırılabilir Sayfa  Yazdırılabilir Sayfa

 Bu Haberi Arkadaşına Gönder  Bu Haberi Arkadaşına Gönder


"Kullanıcı Girişi" | Hesap Aç/Yarat | 0 yorum
Yorumlar yazarlarına aittir. İçeriklerinden biz sorumlu tutulamayız.

Anonim kullanıcı yorum yazamaz, lütfen kayıt olun




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.109 Saniye