| GLScene 2 |
osmanturan bildirdi: "Delphi/Lazarus kullanıcılarının gözdesi OpenGL arabirim bileşeni GLScene'in birincil programcısı Eric Grange GLScene 2'nin duyurusunu yaptı.Bu GLScene sürümü baştan aşağı yeniliklerle dolu olacak ve yapılacak herşey ileriye yönelik.Başta Delphi/Lazarus kullananların ilgisini çekecekse de C/C++ kullanıcılarının da ilgisini çekecektir.Haber grubuna göz atarak daha ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
WWW: http://www.glscene.org/
Newsgroups: news://forums.talkto.net/glscene.general
Eric Grange, GLScene's current administrator, has started discussions for an all-new version of GLScene, currently (creatively) refered to as GLscene 2. Main proposed modifications would include (but not be limited to):
Multithreading support (at scene setup and preparation level)
Material-based paradigm (instead of objects rendering themselves, they would just specify geometric data)
Different rendering drivers (to allow the use, not just of Direct-X vs OpenGL renderers, but also more sofisticated rendering techniques, such as raytracing, renderers with/without dynamic lighting support and so on).
So, if you want to participate in the design of the new GLS, head over to the newsgroups and look for threads with the subject "GLScene 2"."
|
|
|
|
| |
İlgili Bağlantılar | |
Haber Puanlama | |
Ortalama Puan: 0 Toplam Oy: 0
| |
Seçenekler | |
|