Hoşgeldiniz: OyunYapimi.org
 
Ara
Konular
  Üye Olun!    
Ana Menü
 Ana Sayfa
 Anketler
 Dosyalar
 Dökümanlar
 Forum
 Haber Arşivi
 WWW Linkleri
 Üye Listesi

Forumlar
Forumlarda Arama
 
[ Ara ]
Son yazilanlar

free ebooks - 2004-05-16 14:47 free ebooks...
oyun yazmak için - 2004-05-15 11:13 oyun yazmak için...
Sinus dalgası - 2004-05-14 19:21 Sinus dalgası...
Demosu yakında... - 2004-05-06 15:11 Demosu yakında......
Depth Test - 2004-05-03 20:55 Depth Test...
forum mesajlarini duzenlemek - 2004-05-03 19:34 forum mesajlarini ...
Başka Programlara Erişmek - 2004-05-03 17:44 Başka Programlara ...
Güzel bir e-book bağlantısı.. - 2004-05-03 16:06 Güzel bir e-book b...
Okyanus Dalgasi - 2004-05-03 16:00 Okyanus Dalgasi...
3d Shoot em up - 2004-05-03 15:57 3d Shoot em up...
Esnek Güç - 2004-05-03 13:32 Esnek Güç...
UltimateGameProgramming.com - 2004-05-03 12:29 UltimateGameProgra...
Function Pointer Nedir ne ise yarar - 2004-05-03 01:35 Function Pointer N...


Konu Disi


LAMER - 2004-05-10 01:58 LAMER...
anasafa yok forum var - 2004-05-08 16:01 anasafa yok forum ...
Anasayfa Kapali  Fakat.. - 2004-05-06 15:05 Anasayfa Kapali F...
Texture Arşivi - 2004-05-03 01:39 Texture Arşivi...
Yeni Kitap: Elektronik Hobi - 2004-05-03 00:29 Yeni Kitap: Elektr...
3DTURK - 2004-05-02 23:27 3DTURK...
Online Oyun - 2004-05-02 19:27 Online Oyun...


Splatt Forum


Konuyu açan kişi: deniz

OyunYapimi.org : Index » » Öneri, İstek, Eleştiri vb » » Günün Resmi!
  
9 sayfalar ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 )
Yazar Günün Resmi!
Nomax



Üyelik tarihi
24-01-2003

Mesajlar : 163

OFF-Line

 Yollanan 16-11-2003 at 19:06   
günün resmi diyorduk....

 Profil  www   Yolla    Düzenle  Gönder
RoadMaster



Üyelik tarihi
17-10-2003

Mesajlar : 89

OFF-Line

 Yollanan 16-11-2003 at 20:59   
tirefcim half-life 2nin kodlarından hiç bir şekilde faydalanmıyoruz.cunku kendi grafik motorumuz var.sen hangi gun onlinesin 2 gundur msg atar die beklio m cd için msg atmıosun yani.soorada sucu bana atıosun.ama sadece graFik motorumuzun collision sistemi coldet die bi collision sisteminin geliştirilmesi ile oluşturulmuştur.yani tamamen Made İn TURKEY . Made İn Pro Türk.Ha Bu Arada ...

Beyler Bayanlar Ortada Kalanlar Abicim Ablacım Bize Bi Host Sağlayacak Yokmu


 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
ferit



Üyelik tarihi
17-10-2003

Mesajlar : 618

OFF-Line

 Yollanan 16-11-2003 at 21:50   
host verdim ya nuino dan oraya atabilirsin www.turkgames.com/intikamzamani diye bi link verebilirim oraya sen site yap gelistir koy sifrede var...

 Profil  E-posta  www   Yolla    Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 12:00   
fell the system


 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
ferit



Üyelik tarihi
17-10-2003

Mesajlar : 618

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 15:53   
yaw sith su oyunu flashten kurtarip daha özel bi ortama aktarsana, c ye gecsene daha guzel olur oyun..

 Profil  E-posta  www   Yolla    Düzenle  Gönder
Gord10



Üyelik tarihi
07-08-2003

Mesajlar : 58

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 17:12   
Güzel resim. Ama duvarlar çok açık renkli. Ve bence "I" harfi yerine küçük "i" yap.
Bu arada oyunun hakkında daha fazla bilgiyi nerde bulabilirim?

[ Bu mesajı düzenleyen: Gord10 _FIL 20-11-2003 17:15 ]

 Profil  E-posta  www   Yolla    Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 18:28   
Arayuz henuz deneme asamasinda ona hic bakmayin... yeniden tasarlaniyor I i falan onlar olmayacak tabikide... Oyunun v1.71 ini www.thelastmage.com dan indirip bizim serverda oynayabilirsin.

Tiref: Nasil aktarayim? Atarmak icin bastan yazmam gerekirki bu yaz takimi kurup openglci programci grafikci falan ( )) ) oturup 3d mmorpg yazacaz... TLM kurgusunun uzerine olabilir yine... bu arada yeni inventory nin tamamlanmamis hali; (arayuz yapilmadi sadece karakterin zirhlar, iksirler, tilsimlar, silahlar, parsomenler falan cizildi eski inventory e yerlestirildi... o minigun ne oyle demeyin gm lerin mech warrioru bile olabiliyo )


 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 18:32   
Ha bu arada gord10 duvarlarin renginin acikligini ozellikle yaptik... Cunku bu ss i cektigim yer I.K. (isigin kardesligi) klani, yani burasi boyle disardan dusmanlar baktiginda parlak, beyaz agirlikli bir yer olmali... yani ortamin hissi icin o... Ama sonra yerdeki texturedan cok koptugunu dusunduk, simdi yere baglamak icin dibine duvarin uzerine gecen cimleri ince ince hazirliyiyoruz... minik bir ayrinti ama duvari ortama baglamaya yetiyor..

 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
MD-C



Üyelik tarihi
26-02-2003

Mesajlar : 582

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 20:34   
Bir şeyler için çalışmanız güzel... Eleştiri: Şimdi resimlere bakıyorumda bir problem var gibi; Kamera açısı önden dik ve hafif yukarıdan bakıyor, ama düz bakmamıza rahmen görünmemesi gereken yan kenarlar görünüyor, buda bozukluk meydana getiriyor. Örnek vermek gerekirse duvar. Karşı taraf iyi güzel ama sol taraftaki duvarın sağ yanı tamamen göründüğü için sanki duvar yana doğru yatmış gibi görünüyor ??? ve çoğu bu tar oyunlarda kamera açısı dik olmasına rahmen hafif sağa doğru meilli olur, bunu evlerde görüyoruz ama evlerin bu duruşu çizimlerinden kaynaklanıyor ama duvar ise bu durumda sırıtıyor...

 Profil  www    Düzenle  Gönder
MD-C



Üyelik tarihi
26-02-2003

Mesajlar : 582

OFF-Line

 Yollanan 20-11-2003 at 20:38   
ayrıca gölgeleri öne goğru düşürürseniz daha çok detay anlaşılır hale gelicektir... Mesela duvardaki kasis (Dönüş) için uğraşmıssınız çıkıntılar yükseltmişsiniz ama gölge sol yan tarafa düştüğü için bu çabalarınız görünmüyor, görünmediği gibi sırıtıyor...

 Profil  www    Düzenle  Gönder
sayfaya gider: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
  
Atla

Splatt Forum By: Splatt.it
Versione: 3.1






Web site Engine's code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.