Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]





[ Dosyalar Anasayfası | Dosya Ekle | Yeni | Popüler | En İyi ]

Kategori: Anasayfa/Dökümanlar


Dosyaları Sırala:: Başlık (A\D) Tarih (A\D) Puan (A\D) Popülerlik (A\D)
Şu anki sıralama: Başlık (A - Z)


  3ds Model Formatı 
Tanım: Bu dökümanda 3ds dosya formatında kaydedilmiş modellerin yüklenmesi anlatılıyor. Örnek VC++6.0 projesi ile gelen kodları inceleyerek sizde bu formatı kendi projelerinizde rahatlıkla kullanabilecek duruma gelebilirsiniz.

Yazar:Stroma
Sürüm: 1.0 Boyutu: 84.24 Kb
Eklenme: 2-03-05 İndirme: 730
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  C/C++ da Sınırsız Sayıda Argüman Alan Fonksiyonlar 
Tanım: Bu dökümanda sınırsız (değişken sayıda) argüman alan fonksiyonların C/C++ ile nasıl kullanılabileceği örnek kod ile anlatılmaktadır.

Kaynak: www.cprogramming.com
Çeviren: Serdar Osmanağaoğlu
Sürüm: 1.0 Boyutu: 7.85 Kb
Eklenme: 22-11-04 İndirme: 401
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  Cep Telefonu Oyun Yapımına Giriş 
Tanım: Bu dökümanda; öncelikle cep telefonu ve oyun yapımının bugüne kadar izlediği tarihsel gelişim inceleniyor. Daha sonra ise günümüzde mevcut olan platformlardan bahsediliyor. Yazının devamında cep telefonu ile oyun yapmak ve dahası bu yaptığı oyunları satarak para kazanmak isteyenler nelere dikkat etmeliler, piyasada başarılı olmak için izlenmesi gereken yol nedir gibi temel ve popüler sorulara cevaplar verilmeye çalışılıyor.

Yazar: Can Göçmenoğlu
Sürüm: 1.0 Boyutu: 141.95 Kb
Eklenme: 7-12-04 İndirme: 1136
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  Delphi ile Oyun Programlama - Bölüm 2 
Tanım: Delphi ile oyun programlamayı anlatan bu döküman serisinin 2. dökümanında, basit 2 boyutlu, tile based bir oyun motoru gerçekleştiriliyor. İndireceğiniz paket içerisinde dökümanın kendisi dışında tüm örnek kaynak kodları da bulunmakta.
Yazar: Levent Baykan Bayar
Sürüm: 1.0 Boyutu: 334.23 Kb
Eklenme: 14-08-03 İndirme: 1152
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  Depli ile Oyun Programlama - Bölüm 3 
Tanım: Bu dökümanda delphi ile 3 boyutlu programlamaya bir giriş yapılıyor. Döküman ile birlikte örnek delphi kodları da bulunmakta.

Yazar: Levent Baykan Bayar
Sürüm: 1.0 Boyutu: 21.35 Kb
Eklenme: 14-10-04 İndirme: 512
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  DOT3 BumpMapping 
Tanım: Bu tutorial da en basit ve hızlı haliyle DOT3 per-pixel lighting örneği olarak popüler bumpmapping efekti oluşturuluyor. Program Sulaco Delphi Kod şablonu üzerine kurulu olup C++ şablonu Sulaco'nun web sayfasından temin edilebilir.
Sürüm: Boyutu: 530.87 Kb
Eklenme: 23-09-04 İndirme: 277
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  Flash ile Basit Karakter Fiziği Modelleme 
Tanım: Özellikle platform oyunlarında yer alan karakterlerin gerçekçi hareketini sağlamak için zıplama, düşme, sürtünmeden etkilenerek yavaşlama gibi bazı temel fiziksel özelliklerin nasıl programlandığını merak ediyorsanız aşağıdaki örnek flash proje dosyasını inceleyin. Kod içerisinde bulunan açıklama satırlarından da faydalanarak sizde oyunlarınızda bu tarz temel basit fiziksel özellikleri gerçekleştirmeyi öğrenin.
Sürüm: 1.0 Boyutu: 9.57 Kb
Eklenme: 10-02-05 İndirme: 514 Puan: 10 (1 Oy Ver)
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  GameTutorialsCom - For Döngüsü 
Tanım: Bu makalede for döngüsünün ne olduğu ve nasıl kullanılacağı anlatılmıştır. Ayrıca klavye ile bilgi girişi konusu tekrar gözden geçirilmiştir.

Yazan: DigiBen
Çeviren: Faruk Erdem Öncel
Sürüm: 1.0 Boyutu: 94.00 Kb
Eklenme: 16-02-04 İndirme: 418
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  GameTutorialsCom - For Döngüsü 2 
Tanım: Bu makalede for döngüsü kullanımı konusuna devam edilmiştir.

Yazan: DigiBen
Çevire: Faruk Erdem Öncel
Sürüm: 1.0 Boyutu: 89.36 Kb
Eklenme: 16-02-04 İndirme: 361
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar

  GameTutorialsCom - Klavye Bilgi Girişi 
Tanım: Bu makalede klavye ile nasıl bilgi girişi yapılacağı anlatılmıştır.
Kullanılan Fonksiyon/İşlevler: cout, cin

Yazar: DigiBen
Çeviren: Faruk Erdem Öncel
Sürüm: Boyutu: 129.63 Kb
Eklenme: 26-01-04 İndirme: 556
Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar



Sayfa Seçin: 1 2   [ Sonraki Sayfa >> ]

     Günün Resmi

Strateji Oyunu Projesi

[ Resimler Indeksi ]

     Son 10 Döküman
· SDL Kütüphanesi Kullanımı
· Blitz3d - 3. Boyuta Giriş
· Win32 OpenGL Temel Kodu - GLwoy1.0
· Müzikte Temel Akor Kullanımı
· Metin Tabanlı Basit Bir Model Formatı Oluşturma
· OpenGL ile Doku Sıkıştırma
· C/C++ da Fonksiyonlar
· SDL ile Pong Yapalım
· 3ds Model Formatı
· Blitz3d - Başlangıç

Tüm Dökümanlar >>




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.053 Saniye